Elnézést kérek mindenkitől, sokan már szóltak is emiatt, hogy miért nem írtam a blogra már egy ideje és hogy nem-e haltam meg. Nem, életben vagyok, itt fagyoskodom északon a hidegben, hóban, de élek. Csak mostanában nem nagyon volt időm nyugodtan leülni és rendszerezni a gondolataimat, és képernyőre vetni őket. Jó hírrel nem tudok szolgálni, a következő két hetem is elég sűrű lesz, de igyekszem karácsony tájékán frissíteni a velem történteket. Vagy majd a repülőn hazafelé menet, úgyis elég hosszú lesz az út.

Addig is annyit, hogy rendben elfogadta a supervisor-om a diplomamunkám egy fejezetét, 2500 szó, azt mondta, hogy jó volt olvasni és nem lesz vele semmi gond. Ez kicsit megnyugtatott, mert aggódtam, hogy nagyon bele fog kötni. De nem tette.

Mindenkinek előre is Boldog Mikulást, sok csokit a cipőkbe plusz azért a virgács sem maradhat el:-).

Szerző: harsfatea  2008.12.04. 22:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dundi.blog.hu/api/trackback/id/tr41804962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása